Persbericht samenwerking De Clercq en Sine Labore Nihil

Schermafbeelding 2014-07-04 om 19.59.55Persbericht
04 juli 2014

Samenwerking De Clercq en Sine Labore Nihil

In de zomer van 2013 is de nieuwe studievereniging, Sine Labore Nihil (SLN), opgericht. De vereniging is actief aan de Rechtenfaculteit Leiden. Het doel van de vereniging is om de arbeidsrechtelijke kennis van haar leden verder te ontwikkelen. Hierbij werkt zij nauw samen met de Afdeling Sociaal Recht om lezingen over actuele onderwerpen te organiseren. Daarnaast vinden er geregeld kantoor- en rechtbankbezoeken plaats. Op de borrels kunnen geïnteresseerden op een informele manier samenkomen met medestudenten, docenten en sprekers.

Op vrijdag 28 februari 2014 heeft Sine Labore Nihil een kantoorbezoek gehad bij het advocatenkantoor De Clercq in Leiden. De Clercq is een vooraanstaand advocatenkantoor gevestigd in Leiden en Den Haag met een gerenommeerde arbeidsrechtelijke praktijk. Het kantoorbezoek was een zeer geslaagde activiteit, tot stand gekomen uit een fijne samenwerking. Wij zijn daarom zeer verheugd dat De Clercq heeft besloten sponsor te worden van Sine Labore Nihil. Dit belooft veel leuke activiteiten in de toekomst!

v.l.n.r.: Sashil Durve, Ilona Uilenberg, Havise Kavi, Sabine van der Velde

Advertenties